22 augusti 2011

Tröttis

Kan konstatera att inte sova på nätterna gör att man är löjligt trött på dagen. Om man dessutom kryddar tröttheten med huvudvärk så blir det inte bättre. Men packade i alla fall upp två lådor med grejjer samt städade lite under dagen. Resan från Strängnäs till Uppsala var extremt seg och var tur att jag inte åkte senare, jobbigt att köra i mörker när man är trött.

Nu har jag precis packat väskan till morgondagens Luleresa. Trots att jag bara ska vara borta i två dygn så blev det en full väska, mest eftersom jag tar med mig sängkläder till vandrarhemmet och myskläder till hemresan. Orka åka tåg i 12 timmar i jeans och kavaj, men vill vara någorlunda klädd resten av tiden.

Dax att hoppa i säng och kolla på ett gammalt Sex and the city avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar