21 augusti 2011

Regn regn regn

Fy vad det regnade igår, hela dagen så öste det ner.
Vi gjorde inte så mycket. Blev en tur till Media Markt, Ikea och Biltema, samt energipåfyllning på Max. Tycker att Ikea varit lite tråkiga med nya saker på senaste tiden,  inte så många nyheter och förändringar. Fast det kanske beror på att jag är där för ofta...
Kollade lite efter sängbord, men kom fram till att bästa lösningen nog är att sätta upp någon form av lackhyllor istället.




Så snart flytten är avklarad och jag känner mig någorlunda installerad så ska jag ta tag i projektet sänggavel. Tänkte göra en enkel av mdf och tyg, stoppningen kommer nog bestå av en tunn bäddmadrass. Tar nog inte så lång tid att att göra den, det som kommer ta tid är att hitta ett tyg jag vill ha... hehe. Har kollat efter mönstrat i svart/vitt/grått, men inte hittat något passande. Skulle kanske även funka med bara mörkgrått i grövre tyg. Skulle kanske rent av vara snyggast med enfärgat, varför har jag inte tänkt på det tidigare?! Varför göra det enkelt när man kan krångla till det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar