7 augusti 2011

Flinta luktar blä

På vägen hem från Strängnäs så stannade jag för att handla mat att göra matlåda av. Traskade runt som en zombie i affären utan någon som helst plan. Slutade med att jag köpte en flintastek, mest för att den var billig.
När jag kom hem och skulle laga till det döda djuret så insåg jag varför jag inte brukar köpa flinta. Fyfan vad äckligt det luktar när man öppnar förpackning, minst tre gånger värre än färdiga köttbullar. Yäck!
Men nu står i alla fall köttet i ugnen, hoppas det smakar bättre än det luktade.

Skaffade mig lite vuxenpoäng på coop idag. Numera kan jag shop expressa, har inte orkat fixa det tidigare eftersom det alltid varit kö när jag tänkt göra det. Men nu hade dom en jätteskylt precis innanför entrén och det var tomt i kundservicedisken så passade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar