23 augusti 2011

Luleå

Första gången jag är här och första gången så här långt norrut.
Första intrycket var från flyget; satana så mycket skog!
Nu när jag varit här en dag så har jag noterat att de flesta är lite trevligare och vänligare än i söder. Mindre trängsel och mer vänliga miner. Sen så gillar jag norrländskan jäkligt mycket, galet mysig dialekt.

Rumsgrannen på vandrarhemmet ska oxå plugga arbetsterapeut så vi ska göra sällskap imorn. Skönt att ha någon att irra omkring tillsammans med :-)

Ska bli spännande att få mer info imorn, samt att se övriga i klassen. Gissar att det är minst 90% tjejer och att de flesta är något äldre än genomsnittsstudenten.
Ska även bli intressant att få veta vad de kommande dagarna ska innehålla. Fast jag missar 2/3 eftersom jag tänkte åka hem imorn. Om det inte är viktiga saker, då får jag försöka ändra planerna. Men allra helst vill jag åka hem, hem till Strängnäs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar