29 februari 2012

Pluggeliplugg

I slutet av förra veckan hade jag lite småpanik över allt som var kvar att göra inför campusveckan nästa vecka. Men nu har jag insett att det flesta uppgifterna är ju påbörjade så det är inte så mycket kvar att göra trots allt. Det som dock är kvar är att skriva definition och beskrivning på en hög med begrepp (som är kopplade till forskning), det är även det påbörjat men långt från färdigt så kommer nog ta några timmar. Sen ska jag läsa de kapitlen som är till onlinetentan och ett seminarium, men det måste inte hinnas färdigt de närmsta dagarna utan jag har några timmar på mig i Luleå också.
Det som känns tyngst är nog att börja läsa till omtentan som är veckan efter Luleå, men förhoppningsvis så har jag inte glömt allt utan behöver bara bygga på det jag redan kan. Hoppas att jag upplever boken som lite roligare denna gång.... men det är nog inte så troligt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar