30 mars 2012

Hemma!

Sådär då var campusveckan avklarad. Gick väldans smidigt att ta sig hem idag, alla fordon var i tid och jag hade värsta bra tajmingen *tumme upp*

Igår efter skolan så köpte jag ett reselakan i siden. Är så less på att släpa på massa packning till/från Luleå så i fortsättningen så blir det bara handbagage. Med reselakan, liten handduk osv så blir packningen betydligt mindre. Får se om det får plats i en ryggsäck eller om jag ska köpa en kabinväska, beror nog på hur mycket plats dator och böcker tar.

Nästa innevecka om 4 veckor är en kort vecka, åker tåg upp på tisdagen så är framme onsdag morgon sen blir det hemgång på fredag eftermiddag efter tentan. Den packningen blir i ryggsäck så får vi se hur det fungerar. Nog om packning.

Sjukt mycket saker som har pressats in i skallen den här veckan. Det snurrar av celldelar, skelett, nervsystem osv. Hoppas att jag får möjlighet att sortera både tankar och papper i helgen så att jag kan sätta mig och plugga ordentligt på måndag efter föreläsningen. Den här kursen kommer att bli tung, men förhoppningsvis rolig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar