10 mars 2012

Magen igen

När jag gjorde gastroskopin så sa kirurgen att jag skulle få brev hem i början på veckan efter om det var magsårsbakterier. Fick inget brev då. Fick det den här veckan istället.Har alltså magsårsbakterier och måste därför käka medicin för det. Är kombinationsbehandling med tre olika läkemedel. Receptarien på apoteket påpekade att det slår ut ALLA bakterier i magen även de bra och är en ganska jobbig behandling för magen. Så att jag måste se till att vara snäll mot magen och tillföra bra bakterier med proviva, a-fil och liknande.

Så nu är det slut på lchf i alla fall för ett tag, måste låta min mage bli bra först. Så länge jag käkar lchf så funkar det inte att käka ofta, istället ska jag nu börja äta mer kolhydrater och försöka vara noga med att äta lite och ofta. Ungefär var tredje timme borde bli bra.

1 kommentar:

  1. "Bra" att du har bakterien får då blir du ju frisk!!!!

    SvaraRadera