13 mars 2012

Luleåveckan

Förra veckan var det alltså campusvecka i Luleå. Kände mig inte riktigt fit for fight inför veckan eftersom det var sjukstuga på helgen innan och jag därför inte orkade göra färdigt de sista uppgifterna. Men trots att jag inte kände mig helt förberedd till alla seminarierna så gick det bra, kunde i alla fall prata under alla och känner att jag fick ut mycket av dom. På tisdagskvällen var det klipp och klistra tid då vi skapade vårt kunskapsträd

Det är ett träd vars blad innehåller information och exempel om olika ord knutna till vetenskap/forskning. Vi blev mycket nöjda med resultatet, tycker nog att vårt träd var allra snyggast =) Tycker även att vi var duktiga med skrivandet, så både snyggt och kunskapsrikt träd wiiieeee!

Tycker inte att den här veckan var jobbigast hittills, trots att det var mycket uppgifter att förbereda. Däremot så var det ganska mycket kvällstid som gick åt till studier, så inte så mycket avslappning vilket gör att man blir jäkligt trött. Extra jobbigt när man känner att kroppen slåss mot en förkylning som vill bryta ut. Som väntat så orkade kroppen bråka fram till slutet av campusveckan, på fredagen vaknade jag och kände mig helt matt och sen blev det bara värre och värre.

Nu sitter jag här med den värsta förkylningen på länge som inte verkar vilja ge med sig, antar att det beror på magens skick kroppen har nog ganska mycket just nu. Vilket även känns väldigt mycket i lederna, främst händerna. Ska förresten kolla upp det nästa vecka, har gått med värk i fingerleder/knogar/handleder i ca 7 veckor nu så känns som lika bra att gå till läkare. Får se vad hen säger. Men den dagen den sorgen.

Nu ska jag återgå till att plugga inför omtentan i socialpsykologi som är imorgon. Måste även göra ett race med examination två, det får bli kvällens sysselsättning eftersom en del är tänkt att vara klar till imorgon. På torsdag ska det sista på vetenskapliga rapporten göras och sen måste jag försöka hitta tid till att tentaplugga inför tentan som är nästa veckan. Undrar vart jag ska hitta den tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar