6 januari 2012

Tröttmössa

Planen var att lägga mig tidig igår så att jag kan börja vända tillbaka dygnet. Det gick inte så bra, vi kollade på serier till ganska sent och sen var det lite småknepigt att somna. Efter att ha sovit i några timmar så fick vi besök i sängen, som vanligt blev det jäkligt trångt. Eftersom min rygg varit ganska kinkig på senaste tiden så gav jag upp efter en stunds bökande. Kan jag inte ligga vettigt och ändra ställning när ryggen gnäller så blir det bara jobbigt, så blev bara drygt tre timmars sömn i natt. Inte det lättaste att åstadkomma något vettigt när ögonen går i kors.

Men vi hade i alla fall ett gruppmöte (via chatt eftersom fronter inte funkade..grrr..) som kändes bra, nu är vi på banan med den redovisningen. Jag ska bara skriva om lite av det jag ska prata om så är det klart sen.
Hoppas få klart det ikväll så att jag kan koncentrera mig på att göra klart de andra halvfärdiga sakerna sen, ute i sista minuten även denna gång. Illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar