6 januari 2012

Psyk.tenta nr 3

I onsdags skrev jag tenta nummer tre i psykologikursen. Tyckte att frågorna var lite luddiga, men hade iofs inte väntat mig så mycket annat. Tror att jag klarade den, men det har ju visat sig att man aldrig kan vara riktigt säker. Fram för allt så hoppas jag verkligen att jag klarade den, har inte tid eller lust att göra två omtentor!

Nu är det sista ruschen med uppgifter i dom här kurserna och nästa vecka är det campus-vecka i Luleå. Antar att det blir som vanligt; intensivt, lärorikt och kul att träffa kursare =) samt att jag kommer vara halvdöd när jag kommer hem.

Kikade i studiehandledning till kommande kurs (Arbetsterapi: Terapeutiska strategier) Verkar återigen vara jäkligt mycket att göra, några större examinationer och massa smågrejs. Men vad jag kunde se så är det inte så väldigt många gruppuppgifter, skönt!
Har inte beställt några böcker ännu, försöker dra ut lite på det. Känns ärligt talat inte så lockande att lägga pengar på det, speciellt inte när man inte fått så mycket från cns. Tur att jag har sparpengar att nalla av. Såg att en av böckerna måste beställas från långtbortistan, då blev jag lite less. Men skönt att i alla fall några av kursböckerna finns att låna på biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar