22 september 2011

Tentapluggandet går framåt, sakta men säkert. Hoppas verkligen att något fastnar, vet inte om jag får in så mycket fakta men känns i alla fall som att arbetsterapi-tänket har börjat komma igång. Tror att det är det viktigaste på denna tenta. Vi ska ha förstått vad det är en AT gör, grunderna i tänket och lite lagar/etik/moral, inte så djupgående grejer. Hoppas verkligen att det är så, annars är jag ute på hal is.

Om några timmar ska jag åka till Uppsala ♥ Först åka runt och kolla i diverse butiker, har lite smågrejer som behöver köpas. Sen ut till mamma och hämta lgh-nyckel, laga T's byxor, fixa med en tv m.m. När Ylva slutat så ska vi skriva kontrakt, inventarielista osv. Skönt att äntligen få allt sånt gjort så att jag kan släppa lägenheten.
Ska försöka få in en träff med Tobbe också så att han kan få reggae LP-skivorna jag har kvar.

Nu plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar