12 september 2011

Luuuuleeee

Tillbaka i Luleå igen. Denna gång nattåg i liggvagn upp, funkade bra. Ingen lyxsäng men helt okej, dessutom trevliga människor i kupén. Fast jag var bara social de första två timmarna sen kollade jag på serier och film tills det var sovdax.
Att ha datorn med (vilket jag inte hade sist) var ju fantastiskt bra, perfekt sysselsättning. Likaså nu på vandrarhemmet, skönt att slippa surfa på mobilen samt att kunna kolla på film.
Eller jag menar så klart: jättebra att man kan plugga på kvällarna.. hrm..

Första campus-föreläsningen idag, tror att mycket av den var genomgång till tentan som är om två veckor för det var mest repetition. Välbehövligt. Kul att se sina kursare men jobbigt att sitta i sal, mycket bekvämare hemma. Imorgon är det fullt ös hela dagen med biblioteksuppgift, projektarbete, teknikenshus och AT-träff. Sen på kvällen är det tänkt att vi ska ha klassmingel.

Känner att jag inte har pluggat så mycket de senaste dagarna, borde verkligen ta tag i det och beta mig igenom lite kurslitteratur. Men främst så borde jag verkligen fixa VFU-plats. Måste ta tag i det imorgon! Ska börja med en av de privata vårdcentralerna på hemmaplan och hoppas att de kan ta emot mig.

Nu är det dax att sova sig lite. Måste ju upp tidigt imorgon, blöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar