14 september 2011

Bank bank skallebank

Blöh, ingen bra dag i dag. Vaknade med världens skallebank och ont i lederna. Bestämde mig för att hoppa förmiddagens aktiviteter (student info + FSAstud) och istället sova. Vilket jag verkligen gjorde sov stenhårt i några timmar och vaknade upp med feber, wtf?!
Men nu känns det bättre, fortfarande ont i skallen och har stela leder men det känns inte jättedåligt. Hoppas att det stannar så. Har inte orkat plugga nästan nåt idag, men vet i alla fall hur jag ska fortsätta med min del av projektarbetet. Skickade även iväg förfrågan om vfu-plats, hoppas att jag får snabbt svar så att jag kan leta vidare om det blir ett nej.

Igår bokade jag resan för nästa Luleåvecka (v.40) blir flyg både hit o hem den gången. Blir dyrare men resan blir ungefär ett dygn kortare och det är det värt. Vill inte vara hemifrån längre än nödvändigt. Vill vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar