3 september 2011

Se där ja!

Tillslut så lyckades jag få till en ganska produktiv dag.
Har läst klart AOTA:n (äntligen!), skurat badrummet, tränat, tvättat och sorterat en sopsäck med kläder. Nu ska jag sätta mig och försöka hitta information om habilitering inför ett grupparbete. Hela arbetet känns stort, luddigt och krångligt. Dessutom så är jag allmänt negativt inställd till grupparbeten, hoppas att samarbetet fungerar bra i denna grupp trots att vi är så många som 9 stycken.
Borde även läsa lite saker inför föreläsningarna nästa vecka, men det hinner jag nog inte. Någon måtta på pluggandet får det faktiskt vara!

Imorgon ska det flyttstädas. Ser inte fram emot det, bleh. Men ska bli skönt att komma igång så att det snart är gjort. Måste börja med att packa ihop de sakerna som är kvar, sen blir det massa putsande och skurande. Hoppas att jag får med mig allt som är kvar i frysen så att den kan frostas av nästa gång jag är där.
På balkongen har jag en hög med hästgrejer som ska säljas, undrar när jag ska ta tag i det?! Kanske kolla runt om det är någon som vill köpa täckena i alla fall, de är nog främst dom som det är något värde i. Ännu en sak till ToDo-listan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar