3 april 2012

Tisdag

Inte sovit bra alls i natt, blivit väckt några gånger av olika anledningar och varje gång så tar det 30-60 min innan jag somnar om igen, sjukt irriterande. Men det blev i alla fall ett par timmars läsande innan jag åkte och tränade.

Blev ett lätt ben- och armpass. Benspark, lårcurl, raka mark, bicepscurl, pushdowns och sen lite stretch av ryggen. Känns helt okej just nu, hoppas det håller i sig.
Imorgon blir det inget besök på gymet, någon måtta får det vara :) Kanske en promenad om vädret är fint.

Har massor som ska läsas och läras, tyvärr så känns det skittråkigt så motivationen är väldigt låg. Men ska plöja igenom det sista om celler o vävnader och sedan ge mig in på anatomin, tror att det kommer att vara lite roligare. Imorgon måste det blir plugg med turbon i, har såsat alldeles för mycket hittills i veckan och på torsdag bär det av till Bremen så under helgen blir det verkligen inget pluggande.

Nu måste jag göra en djupdykning i sminklådan och hitta en kajalpenna, bästa grejen att måla mustascher på påskgubbar med^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar