3 oktober 2011

Redovisning avklarad!

Luleåvecka den här veckan, igen. Känns som att vi är här hela tiden.
Hade infernaliskt svårt att sova inatt, tror att jag lyckades skrapa ihop ca 2,5 timmes sömn. Kände mig inte trött när det var dax att gå upp kl 4.45 utan mer medvetslös. Tur att jag i alla fall lyckades sova lite på flyget. Vilket tyder på att jag var jäkligt trött för jag brukar inte kunna sova på flyg, i bussar eller bil.

Väl i Luleå så hoppade jag in på vandrarhemmet för att lämna av väskor och packa om lite, sen bar det av till skolan. Plugga projektarbete, äta och sen r e d o v i s n i n g e n. Tyckte trots allt att det kändes ganska bra, får väl tacka läraren Urban i högstadiet som tvingade oss att göra redovisningar inför klassen mest hela tiden ^^ Vårt marknadsföringsbildspel var i alla fall sjuuuukt bra *nöjd*
Intressant att lyssna på de andras presentationer, kul att få lite inblick i övriga områden.

Imorgon är det åter en fullspäckad dag. Mest fokus är det på seminariet som vi har på eftermiddagen. Gäller verkligen att man lyckas göra sin röst hörd där och säger kloka saker. Måste nog ta och plugga lite inför det nu ikväll, läsa igenom frågorna och klura lite på bra saker att säga. Eller så kommer jag bara toksomna och vara helt oförberedd till imorn :-/
Dålig koll på vad som händer resten av veckan, men vet att vi ska göra ett nytt grupparbete som påbörjas på torsdag *suck* jag är lite less på gruppgrejs nu. Men det är väl bara att vänja sig.

Nu läsa rehabiliteringsbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar