28 oktober 2011

Äntligen över!

Efter en vecka fylld av skoluppgifter så är nu slutspurten över och första kursen avklarad. Är nöjd med min insats även om jag var lite väl stressad där ett tag, förhoppningsvis har jag nu lärt mig att det inte hjälper att stressa upp sig. Bättre att vara lugn och bara jobba på.

På måndag börjar två nya kurser; Psykologi med inriktning mot arbetsterapi samt Pedagogik och handledning i yrkesrollen. Har kollat lite i studiehandledningarna och båda verkar vara väldigt omfattande och fullspäckade, hoppas att det ser värre ut än det är. Verkar vara ganska få föreläsningar och mycket egenstudier, disciplin disciplin disciplin...
Har köpt några böcker, laddat ner en och tänkte låna resten på biblioteket. Ekonomiskt!

 Nu ska jag skriva ut handledningar och se över schemat, man kan aldrig vara nog förberedd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar