16 oktober 2011

I väntan på resultatet

Nu vill jag verkligen ha svar på tentan som gjordes för snart tre veckor sedan. Tycker att det är ganska dåligt av läraren att det ska ta så lång tid att rätta. Men resultatet borde komma senast tisdag, då har hon haft sina 15dagar på sig.
Jag tror att jag klarade tentan, men man kan ju aldrig vara riktigt säker. Skulle vara så skönt att kunna lägga den bakom mig. Väntar även på resultatet på grupparbetet vi gjorde om habilitering, där kan det säkert finnas en del saker som vi får komplettera. Men jag hoppas att de är ganska snälla eftersom det är första kursen.
Imorgon ska jag göra klart aktivitetsmönster-uppgifterna så att jag kan lämna in den sista och läsa om Moho så att jag kan göra filmuppgiften, sen måste vi göra ett ryck med projektrapporten och så klart förbereda inför seminariet som ska vara nästa vecka. Det är mycket nu, känns som att vecka skulle behöva vara dubbelt så lång.
Måste även beställa böckerna som ska vara till de kommande kurserna, tror att ungefär hälften går att låna på biblioteket så förhoppningsvis så blir det inte jättedyrt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar