23 september 2012

Mot Luleå!

Nu är det dax för terminens första campusvecka. Om drygt en timme går tåget, japp det blir tåg upp denna gång. Verkar som att jag envisas med att ge SJ en chans varje termin, återstår att se hur försenat det blir denna gång...

Känner mig ganska oförberedd till denna vecka, känns som att jag verkligen har missat något. Men hoppas att det helt enkelt är så att jag gjort det vi ska och att det inte är så väldigt mycket att förbereda. Har läst det mesta av det vi ska ha läst inför studieuppgifterna, men har inte liksom inte så mycket än annat än infon i skallen (det som fastnat..) att ta med mig. Konstigt.

Ska hursomhelst bli kul att träffa alla igen, men jag känner att jag är less på själva resmomentet. Om någon vet ett sätt att teleportera sig från Strängnäs till Luleå så hojta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar