17 november 2011

Tenta nr 2

Sådär, nu har jag skrivit tenta i socialpsykologi. En kort tenta med bara 6 frågor. Är inte helt tvärsäker på att jag klarade den, fick lite tilt i skallen på vissa formuleringar, men hoppas att det jag försökte förmedla går fram. Nu blir det några veckors väntan på resultatet *håller tumme*

Det återstår en hel del saker att göra inför nästa vecka i Luleå, ska först och främst göra klart min del av muntliga presentationen på socialpsykologi arbetet. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska prioritera resten av sakerna. Ska kolla lite på schemat och se om det är något som kan läsas på tex måndagkväll.

Helst skulle jag vilja lägga mig i sängen och vila lite, måste försöka jaga iväg förkylningen som börjat härja i kroppen. Har inte tid med den nu, den får återkomma om drygt en vecka istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar